}

2 Aralık 2014 Salı

ALLI TURNAM NE GEZERSİN HAVADA?

Ruhumun özgürleşmeye, huzura, dinginliğe ve yenilenmeye gereksinimi yollara düşürür beni. Yollara düşmek; görmediğim, bilmediğim yerlere gitmek arındırır, heyecanlandırır.

Bu gezi her zaman uzak diyarlara olmaz. Bazen deniz kenarında yürüyüş, bazen sokaklarda nereye gittiğimi bilmeden yürümek, bazen de anılarda gezinmek olur. Yol nereye olursa olsun hepsinde hareket ve elbette yorgunluk vardır. Ancak bu yorgunluğun enerjiye öyle bir dönüşümü vardır ki insan şaşırır kalır. 

İşte bu  enerjiyi sizinle de  paylaşmak için yediğim içtiğim benim olsun, gezip gördüklerimi anlatayım dedim. Umarım paylaşımlarım  size de ilham verebilir. Siz de allı bir turnanın ya da bir leyleğin ne biliyim belki güneşin, yıldızların ardına takılıp küçücük dünyanın kocaman diyarlarında gezinirsiniz.

Yolumuz açık olsun!..

Beni ben yapan, her zaman destekleyen; yaşama heyecanımı içtenlikle paylaşan;ayağım takılıp sendelediğimde kollarımdan tutup ayağa kaldıran canım annem, canım babam,

"Tonton Mehtap"ı, gittiği yerlere yanında götüren, ona koskocaman bir yürekle gülümseyen can büyükbabam,

Çocukluğumun kahramanı, dilinden masallar dinleyip düşler dünyasında gezinmemi sağlayan, bildiklerini, gördüklerini romancı titizliğiyle anlatıp beni kendine hayran eden, ilk öğretmenim, hep öğretmenim can babaannem,



  
İki yaşımdayken kavradığı bileğimi hiç bırakmayan, ben meraklı ama tedbirsiz oraya buraya koştururken beni kollayan, bu sayfanın fikir annesi,  çocukluk arkadaşım, can dostum, dert ortağım, oyun arkadaşım, ablam,

Beni her zaman nazlayıp değer veren, yaşadıklarımı gönül rahatlığıyla paylaşabildiğim, kollarını kanatlarını iki yanımda hissettiğim canım abilerim,





Gezerken duyduğum heyecanı, coşkuyu yüzünde kocaman bir gülümseyişle izleyen, benimle birlikte gittiğimiz yerlerden anı taşları toplayan, yol arkadaşım, hayat ortağım, sevgilim, eşim,


Yokluğuyla beni yollara düşüren oğlum,





Sevgili ailem,
Can dostlarım,
Arkadaşlarım,
Enerjileriyle hep dinç ve genç kaldığım canım öğrencilerim,
Ve güneş, 
Ve dünya,
Ve ay,
Yıldızlar,
Ve DENİZler,
Okyanuslar,
Gümbürdeyen ormanlar,
Şakırdayan kuşlar,


İyi ki vardınız, iyi ki varsınız! Sizleri seviyorum...





   












15 yorum:

  1. tanrı beni bir çakıltaşı gibi bu masalsı göle fırlattığında,sayısız dalgayla bulandırdım suyun yüzünü
    gölün derinliğine ulaştığım zaman rahatladım.
    sessizliği istedi Cibran
    sessizliği verin dedi bana
    geceye fazlasıyla meydan okuyacağım
    ve düştü yollara
    ve dedi ki; ikinci bir doğuş yaşadım ruhum ve bedenim sevişip birleştiği zaman
    ruh ve beden nerede kaybeder, nerede bulur kendini
    yollarda, yolculuklarda elbet
    kaybolurken de var olurken de
    ya yanı başında olacağım
    ya dilediğinde ulaşabileceğin bir mesafede
    yolun ve gönlün her daim yeni yolculuklara açık olsun güzel arkadaşım.
    her yol denize götürür bizi ve içimize bir güneş doğar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kardeşim güzel sözlerin ve dileklerin için teşekkürler. Birlikte yürüyelim :)

      Sil
  2. zaten yaşam bir yolculuktur. dünya içinde dünyalardan, sozsuzluğadek. yaşam boyunca insan: etkiler çevresini, etkilenir çevresinden ve sonuçta geriye kalan "ANILAR"dır yalnızca. değerli kardeşim: nice anılarımız vardır seninle ve nice anıların vardır senin, akan yaşam tecrübeleri sonucunda. paylaş anılarını ki bir topak kardan bir çığın oluşması gibi büyüsün etkilemesi/etkilenmesi yaşamın ve bu çığ alıp götürsün önüne ne gelirse gönül ovamızın düzlüklerine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım abim, ne güzel ifade etmişsin her şeyi. Teşekkürler bu usta yorumlar için. Umarım gönül ovalarının düzlüklerinde yuvarlanabilirim :)

      Sil
  3. Canım kardeşim....
    _Abla ya karşımıza bir köpek çıkarsa?
    _Telin öbür yanına geçeriz.
    _Ya köpek de geçerse?
    _Ağaca çıkarız, köpek bekler bekler gider.
    _Ya gitmezse?
    _İleride bir yerlerde çalışan insanlar vardır,onlara sesleniriz bizi kurtarsınlar diye.
    _Ya duymazlarsa?
    *Köyün ta tepesinden ırmak yanına giden yolda sen 7 ben 9 yaşımdayken gerçekleşen bu diyalog yaşamımızın da özetidir aslında...*Arada bir soruyu soran değişir o kadar...
    Yeni yolculuğun eğlenceli, mutlu,keşif dolu geçsin :) <3

    YanıtlaSil
  4. Yüreği kocaman,ufku geniş kardeşim.Ne güzel ifade etmişsin duygularını.En yakınından başlayarak her şeyi,herkesi kucaklaman harika.Gezmek her insana yakışmaz,sana çok yakışıyor.Gezmenin hakkını verensin.Gezdiğin yerlerin havasını getirirsin bizlere.En iyi sen anlatırsın.İyi ki varsın be gıznarın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım eniştem, abim, arkadaşım, Yüzüklerin Efendisi :) Sen de iyi ki varsın enişte :)

      Sil
  5. sizi seviyoruz hocamız , ablamız , arkardışımız . sizi inşallah unutmayacaz hatırlıyınca hem özleyip hem yokluğunuzu özleyecez . yolunuz açık olsun her zaman
    öğrenciniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım öğrencim, küçük kardeşim Ali :) Ben de sizleri çok özlüyorum :)

      Sil
  6. yazdıklarını okuyunca bir şarkının sözleri geldi hafzıma.kendimi kötü hissettigimde yaşamın sevdiklerimle ne kadar güzel oldugunu hatìrlatan,hùzünden mutluluğa gark ettiren.tabi içinde yolculuk da barındıran bir şarkı."ne geçmiş tükendi ne yarınlar,hayat yeniler bizleri.geçsede yolumuz bozkırlardan DENİZlere çkar sokaklar".yolculuklarında yakınında olmak güzel,yıldızların altında yalınayak yürümek güzel,engin maviliklerde kulaç atmak,dağ başlarında soluklanmak güzel.en güzelide yarin olmak yarenin olmak

    YanıtlaSil
  7. Önümüzdeki yazı merakla bekliyorum, go pro ile maviliklere dalacağız kardeşimle : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen maviliklere dalarken ben go pro ile yukarıdan çekerim seni kardeş :)

      Sil
  8. Olmaz, birlikte dalacağız : )

    YanıtlaSil